»Medijski razvid je že zdaj bil zakonska obveznost, ampak je nastal v nekih drugih časih in je bil v temelju zelo analogen. Današnje baze podatkov, ki so na voljo, omogočajo vsakemu, da bo lahko v realnem času oziroma kadar koli pač šel na eno spletno mesto in ugotovil podatke, ki jih je bilo do zdaj treba pravzaprav raziskati.«
»Celoten predlog zakona usmerjen v nadzor oz. v nadzorovano ukinjanje neprijetnih medijev, ne pa v spodbujanje razvoja novih medijev, njihovo kreativnost, razvoj medijskega trga na podlagi novih tehnologij pri upoštevanju vsesplošnih vrednot.«
»Neodvisni, uravnoteženi in pluralni mediji so steber vsake demokratične družbe. Zasledovati in predstavljati morajo resnico, medijska zakonodaja pa jim mora to omogočati. Verjamemo, da tudi predlog medijske zakonodaje, ki je bil dan v javno razpravo, želi zasledovati ta cilj.«
»Ne, podatka, koliko denarja pogodbeni partner v okviru medijskega zakupa za potrebe oglaševanja plača posameznemu mediju, Ministrstvo za obrambo nima.«
»Z novim zakonom o medijih bodo postavljena nova, ustreznejša pravila za delovanje medijev, obenem pa nov zakon prinaša dodatne finančne pomoči, kar je nujno za delovanje medijev v javnem interesu. S krepitvijo celotne medijske krajine se bo povečala tudi novinarska in uredniška avtonomija.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju